Käytiin eilen ekstempore uimassa ja Siirikin ui.![]()

Ei ole Hyvinkään uimatreenit menneet hukkaan Siiri halusi useampaan otteeseen veteen. Neiti tosin pitää nostaa sinne ja laitta nenu rantaa. Sitten uidaankin reippaasti rantaan.
Tiistaina oltiin treeneissä ja meni hyvin vaikka olikin lämmintä. Mä olen tehnyt nyt perusasennon kanssa niin, että olen namilla ohjaten näyttänyt muutaman kerran oikean paikan ja se on auttanut, paikka tulee nyt paremmin oikein. Nyt mun pitää vaan ruveta palkkaamaan myös oikealla kädellä, mutta se on vain niin vaikeaa. Seuraaminen menee jo paremmin, nyt namilla houkuttelua käännöksiin ja välillä naksautus ja vapautus kun on käännöksessä oikeassa paikassa. Seisominen myös rupeaa sujumaan, sen sijaan liikkeestä istumista saadaan kyllä vielä hioa. Hyppyyn Siiri on taas ihastunut kun olen naksauttanut sille hypystä, se jopa karkasi hypylle. Nyt olisi tiedossa viikko mökillä ja kesäloma, mutta täytyy treenailla lomallakin. Myös paikalla oloa täytyy treenata siinä takkuaa kesto, täytyy vaan tehdä myös paljon lyhyt kestoisia paikallaoloja.
